Časté dotazy

Obřad?

K vyřízení svatebního obřadu spadáme pod obecní úřad Kokory Obecní úřad Kokory.

 www.obeckokory.cz 

Součástí nájmu je slavobrána, obřadní stůl a židle pro hosty, které můžete využít pro svůj obřad. Jak a kde si svůj obřad uspořádáte, je zcela na Vás – v našem areálu máte několik možností. 

Catering? 

Prostor pronajímáme bez možnosti stravování z naší strany. Každý z nás má jinou představu o svatební hostině a občerstvení, proto vám v tomto necháváme volnou ruku.  

Nápoje a obsluha?

Veškeré nápoje jsou zcela ve Vaší režii. S tím souvisí i zajištění obsluhy na baru, kterou si organizujete sami podle svých potřeb. Žádné korkovné u nás neúčtujeme, takže si můžete přivézt vlastní alkohol i nealkoholické nápoje bez jakýchkoliv dalších poplatků. 

Kapacita?

Kapacita hlavního sálu je plně ve vašich rukou. Sál o rozměrech 11 × 22 metrů poskytuje dostatek prostoru s flexibilní možností uspořádání podle vašich představ. K dispozici máte 25 stolů a 160 židlí, což umožňuje variabilní řešení pro menší i větší svatební hostiny.

Mazlíčci?

U nás nemáme problém s domácími mazlíčky – naopak, ti jsou u nás vítáni! Upozorňujeme však, že za případné škody nebo nepořádek způsobený Vaším mazlíčkem nesete plnou odpovědnost.  

Noční klid?

Naše svatební místo se nachází na samotě, což zajišťuje maximální soukromí a možnost užít si oslavu naplno. Přesto však prosíme o dodržování slušného chování při bujarých oslavách, aby byl zachován respekt k prostředí.  

Zákazy?

Je několik pravidel týkajících se bezpečnosti a ochrany okolního prostředí:

  • Je zakázáno kouření a manipulace s otevřeným ohněm ve vnitřních prostorách. 
  • Je zakázáno koupání v jezírku. 
  • Je zakázáno používání petard a ohňostrojů.

Wifi připojení? 

Wi-Fi připojení je k dispozici jak v pokojích, tak v sále.

Cena pronájmu?

V případě zájmu o zaslání cenové nabídky a podmínek - napište nám již teď zprávu na Instagram nebo na email novydvur.lhotka@gmail.com

Délka pronájmu?

Standardně nabízíme pronájem na 3 dny, mimo hlavní svatební sezónu je možné se domluvit i na individuální variantě. 

Úklid?

Po skončení akce je nutné odnést osobní věci, vrátit nábytek na místo, umýt nádobí a vynést odpadky na určené místo. Běžný úklid prostor je součástí pronájmu, ale úklid nad rámec běžného znečištění nebo likvidace dekorací je v režii nájemce.